1. Коли відкриється реєстрація електронних кабінетів?
Реєстрація електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів розпочинається 1 серпня та закінчується о 18.00 годині 21 серпня. Подавати заяви через електронні кабінети можна буде з 13 серпня до 18.00 години 22 серпня.
2. Як зареєструвати електронний кабінет?
Увійдіть на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою: https://ez.osvitavsim.org.ua
Перед початком роботи обов’язково перегляньте інформацію у розділах:
Про проект
Новини
Інструкція
Запитання-відповіді
Умови прийому
Контакти
Після ознайомлення з вищевказаними матеріалами необхідно зареєструватись у системі: натисніть «РЕЄСТРАЦІЯ» (у вікні «Заповнити анкету вступника»).
Для РЕЄСТРАЦІЇ уважно заповніть у формі всі поля достовірними даними.
Поля, які необхідно заповнити:
Усі поля, обов’язкові для заповнення, позначені «*».
ЛОГІН (адреса електронної пошти) – введіть адресу своєї чинної електронної пошти. На цю адресу Вам надійде лист для активації доступу до системи. Вказана адреса буде Вашим ЛОГІНОМ для входу до електронного кабінету у подальшому. Система автоматично перевірить його на співпадіння з вже наявними. У разі, якщо буде зафіксовано ідентичність логінів, Вам буде видано попередження. Для вирішення проблеми Вам потрібно створити унікальний логін.
УВАГА! Використання адрес електронної пошти з окремих доменів (наприклад, mail.ru, yandex.ru) в Україні заборонено (zakon2.rada.gov.ua/laws/show/ru/n0004525-17/paran2#n2). Використовуйте інші адреси.
ПАРОЛЬ (Підтвердження паролю) – не менш як 6 символів (запам’ятайте його!).
Дані сертифіката ЗНО:
Номер – 7 цифр номера сертифіката ЗНО;
Пін – 4 цифри пін-коду сертифіката ЗНО;
Рік отримання – оберіть із випадаючого списку рік отримання сертифіката ЗНО (2018, 2019 або 2020).
У разі, якщо Ви маєте три сертифікати ЗНО, дані трьох сертифікатів будуть автоматично відображені в особистому електронному кабінеті вступника після реєстрації в системі.
Дані атестата про повну загальну середню освіту (ПЗСО):
УВАГА! Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 р. («пластикові» документи). В іншому разі подавайте заяви безпосередньо до ВНЗ у паперовому вигляді.
Серія атестата – 2 літери;
Номер атестата – 8 цифр;
Середній бал атестата – обчислюється вступником самостійно за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин балу і розраховується як середнє арифметичне усіх зазначених в додатку до атестата оцінок (інваріантна частина, варіативна частина, державна підсумкова атестація). Предмети, за якими зроблено запис «звільнений(а)», у загальну кількість не враховуються.
УВАГА! У зв’язку зі зміною формули розрахунку середнього балу не слід використовувати бал, вказаний в додатку до атестата.
ВАЖЛИВО! При введенні даних середнього балу атестата про ПЗСО будьте дуже уважні, оскільки ці дані Ви не зможете змінити після подання ПЕРШОЇ ЗАЯВИ. Усі електронні заяви будуть подані саме з цим балом. Якщо заклад освіти під час перевірки виявить помилкові дані про середній бал атестата, він має право відмовити Вам в участі у конкурсному відборі.
Після заповнення форми натисніть кнопку «ЗАРЕЄСТРУВАТИ».
Системою буде надіслано запит до ЄДЕБО для перевірки правильності внесених даних.
Завершення реєстрації
Як підтвердження вказаних даних у ЄДЕБО буде створено Ваш обліковий запис, логін та пароль якого надалі буде Вашим для доступу до особистого електронного кабінету вступника.
У разі успішної реєстрації Ви отримаєте на екрані повідомлення.
На вказану Вами адресу електронної пошти надійде лист для АКТИВАЦІЇ електронного кабінету вступника (не знищуйте цей лист!).
Відео-інструкцію зі створення кабінету та подання заяв можна переглянути тут: https://youtu.be/L1Rjqx8TjPI
3. На які електронні скриньки можна реєструвати електронний кабінет?
Використовуйте адресу своєї ЧИННОЇ електронної пошти (до якої Ви маєте доступ). На цю адресу надійде лист для активації доступу до системи.
Водночас використання адрес електронної пошти з окремих доменів (наприклад, mail.ru, yandex.ru) в Україні заборонено (zakon2.rada.gov.ua/laws/show/ru/n0004525-17/paran2#n2). Використовуйте інші адреси.
4. Середній бал атестата треба вказувати через кому чи через крапку? Як розрахувати середній бал?
Середній бал атестата можна вказати через кому або через крапку, інформація зберігається автоматично через крапку.
Середній бал обчислюється вступником самостійно за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин балу і розраховується як середнє арифметичне усіх зазначених в додатку до атестата оцінок (інваріантна частина, варіативна частина, державна підсумкова атестація). Предмети, за якими зроблено запис «звільнений(а)», у загальну кількість не враховуються.
УВАГА! У зв’язку зі зміною формули розрахунку середнього балу не слід використовувати бал, вказаний в додатку до атестата.
Порядок розрахунку середнього балу атестата визначено у пункті 3 розділу 3 Порядку подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти України в 2018 році.
(для розрахунку середнього балу рекомендуємо скористатись калькулятором середнього балу, який можна завантажити на головній сторінці сайту ez.osvitavsim.org.ua)
5. Як зменшити файли для завантаження в електронний кабінет?
Якщо зображення має розмір більш як 1 Мб, виникне помилка під час його завантаження. Тому необхідно змінити розмір файлу. Наприклад, за допомогою програми «PAINT» (яка за замовчуванням встановлена на комп’ютерах з операційною системою Windows).
Відкрийте зображення за допомогою вищевказаної програми. У верхньому куті натисніть напис «ЗМІНИТИ РОЗМІР». Це відкриє діалогове вікно:
У вікні в полі «По горизонталі» замість 100% впишіть 50% (або стільки, на скільки Ви бажаєте зменшити Ваше зображення). Поле «По вертикалі» змінюється автоматично (якщо встановлено позначку «Зберегти пропорції»!).
Для підтвердження зміни натисніть «ОК».
У вікні зображення натисніть «Зберегти» – збережено сканований документ зменшеного розміру.
6. Що робити, якщо за результатом заповнення реєстраційної форми з’являється напис про помилку?
На сайті ez.osvitavsim.org.ua розміщено файл «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ», в якому описано можливі проблеми вступника та шляхи їх вирішення. Нижче наведено запитання, що виникають під час реєстрації та вході до електронного кабінету.
ЗАПИТАННЯ:
Не можу увійти в систему під своїм логіном. Видає помилку: «Не вдалося виконати запит. Виникли технічні проблеми. Повторіть спробу пізніше». Що робити у такому разі?
ВІДПОВІДЬ:
Найімовірніше, причиною цього є неправильно введена адреса сайту для електронного подання заяв. Можливо, Ви заходите за адресою osvitavsim.org.ua, хоча потрібно використовувати адресу ez.osvitavsim.org.ua. Будь ласка, ще раз уважно перечитайте інструкцію перед тим, як скористатися системою.
ЗАПИТАННЯ:
Після того, як я зазначаю логін та пароль, мене знову повертає на головну сторінку. Але замість слова «Реєстрація» стоїть мій логін, а посилання на профайл (профіль) немає і переходу до нього не відбулося.
ВІДПОВІДЬ:
У такому разі пропонуємо Вам «очистити» історію та кеш браузера за весь період або змінити браузер (порядок дій вказано на головній сторінці сайту).
ЗАПИТАННЯ:
Як дізнатися свій логін для входу в Кабінет вступника?
ВІДПОВІДЬ:
Логіном є адреса електронної пошти, вказана вступником під час реєстрації.
ЗАПИТАННЯ:
Що робити у разі, якщо я забув пароль?
ВІДПОВІДЬ:
Якщо Ви забули пароль від особистого електронного кабінету, скористайтесь функцією «Забули пароль?» у вікні входу до електронного кабінету.
7. Що робити, якщо мені на пошту не приходить лист із підтвердженням реєстрації?
Підтвердження про успішну реєстрацію надходять за умови правильно введених символів електронної пошти. У разі, коли Ви виявили помилку у вказаній адресі, зареєструйтесь повторно з правильно вказаною адресою через 24 години (це термін анулювання попередньої реєстрації без активації створеного електронного кабінету вступника).
8. Де я можу отримати допомогу із заповненням електронного кабінету?
По-перше, всі необхідні інструктивні матеріали та роз’яснення є на сайті ez.osvitavsim.org.ua. По-друге, у випадку відсутності відповідей на окремі запитання, можна звернутись до Технічної підтримки електронного кабінету (Електронна пошта: ez@inforesurs.gov.ua Консультаційний телефон: (044) 290-18-13, (095) 281-13-54, (067) 551-24-74, (093) 342-38-63) або до Приймальної комісії закладу освіти. У приймальних комісіях ЗВО з 12 липня працюватиме технічна підтримка з подання заяв на вступ через електронні кабінети.
9. Що робити, якщо я допустив помилки під час заповнення електронного кабінету?
У разі виникнення проблем під час процесу реєстрації або входу в електронний кабінет Ви можете надсилати звернення фахівцям Технічної підтримки електронного кабінету (див. розділ «Контакти» на сайті).
10. Що робити, якщо я завантажив не той документ під час заповнення електронного кабінету?
Якщо заяви на вступ ще не подавались, завантажити вірну скан-копію. Якщо ж вже подавались, – звернутись безпосередньо до закладів освіти, до яких подано заяви на вступ, для надання достовірної інформації.
11. Як мені зазначити в електронному кабінеті коефіцієнти чи додаткові бали, на які я маю право?
Коефіцієнти автоматично розраховуються та враховуються у конкурсному балі. Якщо вступник претендує на сільський коефіцієнт, то йому потрібно завантажити в кабінет довідку про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/207-2016-%D0%BF/page#n13 ). Додаткові бали (за наявності підстав) зазначає заклад освіти, до якого подано заяву.
12. Чи можу я скасувати в електронному кабінеті подані заяви?
Подану електронну заяву може бути скасовано вступником в особистому електронному кабінеті до моменту встановлення заяві статусів «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником» (тобто подану заяву ще не оброблено закладом освіти).
В іншому разі (але до моменту закінчення терміну подання електронних заяв) заяві можливо встановити статус «Скасовано вступником (без права подання нової заяви)» – подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, а факт подання анулюється в ЄДЕБО. За такої умови вступник не має права подання нової заяви з такою ж пріоритетністю.
Для скасування оберіть заяву та натисніть «Активні дії» – «Скасувати»:
13. Чи можуть скасувати заяву, подану мною через електронний кабінет?
Ні, електронні заяви скасувати у ЗВО не можна!
14. Що робити, якщо під час подачі заяв у деякі заклади освіти не відображаються конкурсні пропозиції?
Звернутися до закладів освіти для уточнення інформації.
15. Що робити, якщо неможливо відновити пароль до електронного кабінету, який був заблокований?
Звернутися до Технічної підтримки електронного кабінету (електронне звернення або за телефоном).
16. Яке повідомлення має з’явитися у моєму кабінеті, якщо я зарахований на бюджет? А якщо на контракт?
Заявам, залежно від етапу вступної кампанії, встановлюються та змінюються відповідні СТАТУСИ.
Інформацію про бюджетні або контрактні місця заклад освіти зазначає під час надання рекомендації на зарахування. Нижче вказано статуси заяв у відповідних випадках.
Comments