top of page
Фото автораЮридичний Факультет

Моніторингове дослідження базових аспектів організації освітнього процесу в закладах фахової передвищої та вищої освіти в умовах воєнного стану у 2024 році

Основним завданням Державної служби якості освіти України (далі – Служба) як центрального органу виконавчої влади відповідно до Положення про Державну службу якості освіти України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 168, є реалізація державної політики у сфері освіти, зокрема, з питань забезпечення якості освіти, забезпечення якості освітньої діяльності, здійснення державного нагляду (контролю) за закладами освіти щодо дотримання ними законодавства.



Проведення моніторингових досліджень (моніторингів, вивчень) з питань якості освітньої діяльності та якості освіти є одним з повноважень та стратегічним напрямком діяльності Служби. Упродовж останніх років Службою з використанням як наявного ефективного інструментарію, так і нових підходів до проведення моніторингів, реалізовано більше 10 масштабних проєктів у всіх сферах освіти – як у колаборації з вітчизняними та західними партнерами, так і власними силами.


За результатами такої діяльності, спрямованої на подолання проблем, спричинених пандемією та війною, підготовлено понад 30 дослідницьких звітів та розвідок. Так, з огляду на виникнення нових викликів для системи освіти України у воєнний період, збереження актуальності питань якісного забезпечення освітнього процесу, а також необхідність пошуку спільних шляхів для подолання наявних загроз, Службою у 2022 році розпочато та вже третій рік поспіль продовжується вивчення питання адаптації освітнього процесу до запитів та потреб в умовах війни.



4 перегляди0 коментарів

コメント


bottom of page